Skip to content

A december 8. utáni rendelések nem érkeznek meg Karácsonyig! Kivétel: Azonnal elvihető termékek , Ajándékkártyák

FőoldalGyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Vásárlás

Tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?

Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak csomagod, úgy kérünk írj ügyfél szolgálatunknak a módosítás vagy törlés részleteiről.Ha viszont a futárszolgálathoz került a rendelésed, úgy jelezd nekünk és a futárnak is egyaránt. Ügyfélszolgálat >

Nem találok egy terméket a webáruházban, tudtok segíteni a beszerzésében?

Van lehetőség egyedi termékbeszerzésre, ezzel kapcsolatban vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ügyfélszolgálat >

Szállítás

Mennyi idő mire megérkezik a rendelésem?

A csomag feladását követően 1 munkanap.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-7 munkanapon belül, esetenként több is lehet, de legfeljebb 30 nap. A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, az ettől nagy mértékben eltérő szállítási időről telefon vagy email útján tájékoztatjuk a vásárlót.

Mennyibe kerül a szállítás?

FOXPOST csomagautomata 790 Ft, GLS házhozszállítás esetén 990 Ft. Ha utánvéttel kéred a csomagod úgy 290 Ft plusz költséget kell fizetned FOXPOST csomagautomata esetén, míg GLS CsomagPont és házhozszállításkor 590 Ft-ot.

Személyesen is átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.

Fizetés

Milyen fizetési lehetőségek közül válaszhatok?

Ha a rendelésed előre ki szeretnéd fizetni, úgy fizethetsz bankkártyával Barion segítségével vagy közvetlen banki átutalással.
Utánvétes fizetésre is van lehetőséged a GLS futárnak készpénzben átvételkor vagy bankkártyával a választott FOXPOST csomagautomatánál.

Mi az a Barion?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

További információ »

Előrendelés

Mi az az előrendelés?

Azok a termékek, amik még nem jelentek meg, előrendelhető státuszba kerülnek, ami annyit takar, hogy megvásárolni még nem tudod, de leadhatod vásárlási igényedet, hogy a biztosan jusson belőle és értesülj a megjelenésről.Az előrendelhető termékek várható megjelenése a termékadatlapon olvasható, azonban ez sok esetben eltér a valódi megjelenési dátumoktól.

Mi az előrendelés menete?

Az előrendelhető termékeket nem tudod kosárba helyezni, viszont fel tudsz iratkozni megjelenési értesítőre. A megjelenésre feliratkozottak feliratkozási sorrendben kapnak értesítőt emailben a megjelenés előtt 1 nappal, így ők hamarabb tudják megrendelni a terméket, mint az átlag vásárlók.Az előrendelésre való feliratkozással nem vállalsz semmilyen kötelességet.

Garancia, visszaküldés

Nem tetszett a termék, visszaküldhetem?

Természetesen az átvételtől számítva 14 napon belül lehetőséged van visszaküldésre, amennyiben a termék sértetlen és csomagolása bontatlan állapotú.
A visszaküldött termék árát levásárolhatod vagy az általad megadott számlaszámra visszautaljuk 14 munkanapon belül.

Kell fizetnem a visszaküldésért?

Amennyiben úgy döntesz, hogy visszaküldöd a terméket, úgy annak költségeit neked kell állnod.

Hibás, sérült, nem megfelelő terméket kaptam, mit tegyek?

Az általunk feladott csomagokban minden terméket különös odafigyeléssel, egyenként csomagolunk be védőfóliával, így szinte kizárt, hogy megsérüljön a doboz vagy a termék.
Amennyiben ez mégis bekövetkezne, úgy mihamarabb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és megoldást találunk problémádra.

Nem találod kérdésedre a választ? Írj nekünk!

A LootKingnél szeretnénk, hogy vásárlóink könnyedén és közvetlenül vegyék fel a kapcsolatot velünk, így, ha segítségre van szükséged azonnal küldj nekünk egy üzenetet!